Dag 58

Godmorgon sunshines! :D

Är helt sjukt trött idag eftersom mitt katt har börjat skrika på nätterna igen :P men jag vaknade med strålade humör iaf!. Idag ska jag på middag hos min morfar som har fyllt år. Jag, mamma och pappa bestämmde oss för något så konstigt som att gå dit, det är typ en halv mil?:O men då får man bra motion iallafall, jag behvöver det för jag ligger efter med min träning.

Dagens frukost:


Jag vet att det är väldigt lite, men jag har så fruktansvärt ont i magen, även om jag har tagit mina tabletter som ska göra så att jag kan äta saker som innehåller laktos så får jag sjukt ont ändå. Det står på paketet att man kan dubbla dosen, får nog testa det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0