Dag 65

Godmorgon!, eller det kanske är lite sent att säga så :P Idag gick jag upp rätt så tidigt, klädde på mig snabbt och så gick jag ut och promenerade. Jag gick på långt att jag fick håll. Så ja hoppade  över springningen idag och tog en promenad istället. Jag gick även och handlade och släpade mig hem med kassarna. Köpte mörkt bröd, frukt, bär, yoghurt och mycket mer :D så nu är det fullt i kylen..

Efter det så blev det frukost. Havregrynsgröt. Denna gången testade jag och lägga på hallon och blåbär. men fy så äckligt ! det är mycket godare utan.. Smakade mest surt och inte gröt.

Ikväll ska jag äta med farmor och farfar, får väl se vad det bjuds på :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Äppelmos är himla gott på gröt! :) Dock vet jag inte om det kanske mest är en massa socker i det... :P

2010-04-09 @ 16:15:53
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0