Dagens mat

Frukost:
2 grova mackor med sallad,tomat,gurka och skinka

Mellanmål:
Apelsin

Middag:
Rester sen igår. Kött & sallad.

När jag kollar på det jag har ätit såhär så känner jag att det är väldigt lite mat för en dag. Ska man gå ner i vikt måste ma äta mer än såhär, det kanske låter konstigt men äter du inte så har din kropp ingeting att förbränna därför är det jätte viktigt att äta när man ska gå ner i vikt och träna. Detta blir det ändring på nästa vecka!

Idag har jag slappat, kollat på ghost whisperer hela dagen, helt sjukt bra serie!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: självklart kan du på receptet. Kommer upp i bloggen imorgon..

2010-04-18 @ 21:11:00
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0