Godmorgon

Eller det är ju snart eftermiddag. Idag sov jag länge, min katt väckte mig genom att slicka mig i ansiktet, antagligen fick jag inte sova längre tyckte hon. Bestämde mig för att ut och gå ut och jogga, men innan jag satte på mig kläderna råkade jag ställa mig på vågen, ännu mer minus sen igår.

Sen blev det vanliga jogging rundan på 2,5 kilometer orkar dock fortfarande inte springa hela, inte så bra med tanke på att vårruset närmar sig. När jag kom hem ställde jag mig på vågen igen, ännu mer minus. Det är inte bra att ha en våg för nära sig då springer man och väger sig hela tiden. Mitt mål jag satte upp om att komma under 55 är redan färdigt och klarat. Nu ska jag gömma vågen, fy på mig.

Dagens frukost sitter jag och slevar i mig nu, havregrynsgröt blir det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0