Hur mycket mer?

Jag har velat lite fram och tillbaka idag, provat tankarna, ångrat mig fram och tillbaka. Från början, för snart 80 dagar sen bestämde jag mig för att 50 kilo var mitt mål. Jag är inte så säker längre, 50 kilo är väldigt lite. Just nu ligger jag på 54,9. Jag känner mig inte färdig och inte redo att sluta minska ännu. Lite till vill jag kämpa. Frågan är hur mycket mer jag vill ner? Jag kommer inte ihåg när jag vägade såhär lite sist, men ändå vill jag ner lite till. Frågan är hur mycket, kanske 53? eller 52? Egentligen är det inte frågan om siffror utan när jag känner mig nöjd och att jag hälsosam igen. Men det är liksom enklare att ha ett mål att sträva efter. Så hjälp mig, när är jag färdig, hur mycket till ska jag ner?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur mycket du ska ner kan ingen annan än du avgöra! Det beror ju helt på vilken kroppsform du har och hur lång du är, hur mycket muskler du har osv. Rent spontant låter 54.9 kg också väldigt lite i mina öron så jag tycker du ska stanna precis där du känner dig nöjd och mår bra, oavsett om det är nu eller om ett kilo :) Kram

2010-04-26 @ 12:41:41
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0