Kattjakt

Jaa nu har jag varit ute med katten, gick väl sådär.. hm
Har varit och köpt ett jätte fint rött koppel och sele till henne. Gick jätte bra och sätta på henne det och blev inte arg på selen eller något. Jag tog på mig skor och jacka och började med att öppna dörren. Hon satt jätte länge och bara tittade innan hon vågade gå ut utan för dörren. Först gick det jätte bra och gick runt och luktade, men var jätte osäker och smög sig fram. När vi hade varit ute i 20 minuter kanske så tyckte jag att vi skulle gå in, hon höll inte riktigt med för när jag skulle lyfta upp henne så skrek hon argt och ställde sig och fräste åt mig!! Min lille kisse som brukar vara snällast i världen och har inte ens rivit mig någon gång var arg :O Fast jag blev dock lika arg tillbaka tog in henne och fyade henne, så nu sitter och och skäms och kommer snart att komma strykande och be om förlåtelse..

Jag vet inte om jag vågar ta ut henne igen, hade tänkt ha henne ute i Sele och lina i sommar, men jag vet inte och jag vågar det nu. Kanske får ge det några försök till..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0