Läsarfråga



Vad duktiga ni har blivit på att kommentera :D blir lika glad varje gång! fortsätt med det.

Fick en läsarfråga och såhär löd den:



Vad har du för mått runt brösten, jag är själv bara 1.58 och hittills har vi väldigt olika mått... där du är mindre är jag större och vise versa... kul att jämföra lit!!! hade bra, gillar din blogg men det vore kul att se lite helkroppsbilderför att få en uppfattning på proportionera på din kropp!!


Svar: Hej! kul att du gillar min blogg. Mitt mått runt brösten är 89, jag har mätt det varje vecka sedan start men har aldrig lagt ut måttet här i bloggen. Det roligaste av allt är att måtten på 89 cm runt brösten har inte minskat en enda cm sen start, hade verkligen förväntat mig att brösten skulle försvinna helt. Antingen har vi helt olika kropps propotioner du och jag eller så mäter vi på olika ställen. Midjan mäter jag lite över navlen, rumpan där jag är som bredast, låren mäter jag ungefär mitt på låret. Angående bilder så vet jag inte om jag vill lägga ut sådana bilder, jag hade tänkt göra det i början, det finns bilder på mig där jag visar upp skillnaden som har skett på mina kläder och måttband, kanske du kan försöka se på dem?



Hoppas du blir nöjd med svaret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0