Middag

Idag var det en " orkar inte laga mat dag " det blev rester. åt flygande jacob med sallad till :) alltid gott. Jag måste sluta klaga på min träningsvärk jag vet, men en sista gång måste jag säga FY FAN jag kan inte gå. känns som om jag har brytit dem, när någon rör mina ben så skriker jag, så ont har jag verkligen. Min idrottslärare brukade säga " har man träningvärk så tränar man bort den" så det borde vara över imon om hans teori stämmer, hoppas på det. För jag tänker då inte ge upp mitt löfte om att springa varje dag. imon är jag ute igen. VÅRRUSET 2010 here i come.


Kommentarer
Postat av: marielle

Ja, jag är grymt sugen alltså! Bara jag blir kvitt min förkylning så blir det att snöra på sig skorna och ut och springa :)



Spinning är riktigt gött när man har träningsvärk i benen, brukar oftast vara borta dagen efter det ;)



Heja dig!

2010-04-07 @ 22:35:43
URL: http://motettlattareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0