Middag

Dagens middag blev torsk, sallad, gurka, majs och lite gräddsås :) älskar fisk !

Den nya veckan som kommer har jag bestämt mig för att köra ännu hårdare! ska träna ännu mer, imon har jag bokat in ett pass cirkel fys på friskis och svettis, har aldrig varit på det innan. :) så får väl se hur det går.

Jag skulle springa vårruset den 5 maj i växjö, men nu blir det inte så. svärmor har hoppat av :P Nu ska jag istället springa med ett tjejgäng i Halmstad den 4 maj. Vi kommer att springa som ett lag vilket innebär medaljer och picknick korg efteråt :D kommer bli hur kul som helst, längtar verkligen. Om ni med är sugna på att springa så gå in på vårruset.se och anmäl er i eran stad, det kostar bara 180 kronor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0