Mina favorit bloggar

Tänkte dela med mig av några av de bloggar som jag följer och tycker mycket om:


1. Katrin Zytomierska

Hon är personen som du antingen hatar eller älskar. Hon säger rakt ut vad hon tänker och kan skriva ett inlägg om saker du inte ens vågar tänka på. Katrin är 32 år och bor i stockholm, väntar nu sitt första barn Ringo! Till råga på allt så har hennes blogg värden bästa namn " Fuck you right back"




2. Kissie
Sveriges bloggdrottning. Hennes blogg går mest ut på att provocera, få svenska folket att gå i taket.  Hennes blogg är på något konstigt sätt underhållande och jag kan inte låta bli att läsa den.





3.Blondinbella


Hon måste nog vara den smartaste 19 åringen vi har i detta land. Hon är en lillgammal tjej som har hur många egna företag som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0