Snabb genomgång

Heej! och förlåt för min super dåliga uppdatering. jag stod på jobbet idag och hade nästan abstinens för att jag inte hade bloggat på så länge.. man blir beroende, ni är beroende framkallande ;).

Så igår så blev det ingen farmor och farfar middag, mina tjejkompisar ville ha med mig ut på restaurang och det är lite svårt att säga nej till det:) Jag åt pasta cabonara och ett glas vatten.. Efter det gick jag hem och slocknade vid tvn ;)

Idag vaknade jag en kvart innan jag skulle vara på jobbet :O Stressigt värre blev det men jag hann! har jobbar tills nu :)

Till frukost hann jag slänga i mig en skål med yoghurt och till lunch blev det två kokta ägg med räkröra på! :D mums..


Nu ska jag ta igen allt bloggande och sen blir det promenad med min mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0