Syskon tävling

Min bror kom hit, vi bytte om satte på oss skorna och sen var tävlingen igång. Vem kan motstå att tävla mot sin bror, nackdelen för mig är att han dock är kille,4 år äldre och utbildar sig till brandman... men jag sprang och svettades som en galning. Det blev 5 kilometer idag med.
Dock tänkte jag " men idag springer vi utan BH" HAHA det skulle jag inte a gjort. Man får springa och hålla i brösten. Det kan vara helt underbart skönt att gå utan BH en dag, men när man ska ut och springa så på med sport BHn.
Nu har ja plåstrat om mina fötter med 3 compeed plåster, blåsor och skoskav, härligt det ;)

Solen skiner och det är klarblå himmel ute, jag kan slå vad om att jag har bränt mig på kinderna :)
Nu ska jag ut och dricka grönt te i det fina vädret :) Hörs sen




googlad bild

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Kämpa på, är helt säker på att ditt plus kommer bli ett minus nästa gång!

2010-04-07 @ 16:13:18
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0