Träning

Nu är jag äntligen hemma från Friskis och svettis och cirkel fysen. förlåt för svärorden nu men FY FAN det var det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. jag kämpade så att svetten rann, jag var illröd i hela ansiktet, och hela jag skakade så att jag inte kunde kontrollera kroppen. Det var verkligen det jobbigaste träningspasset jag har varit med om..
Så vad är då Cirkelfys?
Det är stations styrke träning. man är 4 i en station utför någon form av styrke träning i 45 sekunder sen byter man station och så håller man på så i 60 minuter.
Men det var kul, men helt otroligt jobbigt, jag vet inte om jag kommer gå tillbaka, känns som om man måste vara rätt så väl tränad innan man ger sig på det passet, vet inte om jag känner mig så vältränad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0