Ännu sämre uppdatering

HEJ!!
jaa jag lever! Förlåt för min dåliga uppdatering, jag har bara inte haft tid. Men jag har varit rätt duktig med kosten. rätt duktig iallfall. Lite fusk har det blivit. Lite godis och en Cider. Sitter just nu med min frukost. En shake, en kopp hett vatten med citron i och en nektarin. Just nu är det bara frukosten som består av shakes, resten av dagen av mat. Har inte vägt på år och dagar känns det som. Ska jag det imon tänkte jag. så får ni veta hur det ligger till ..

Sen är det en liten sak jag glömt att berättaa...
Imorgon åker jag till Cypern!! Jag och 4 tjejkompisar beger oss dit för en veckas semester. Ska bli grymt kul, fast det innebär dock en veckas dålig uppdatering till. Men det får vi rätta till efteråt. Ska ta massa bilder så ni också får vara med !

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt fin blogg!! Lägger till dig på bloglovin!

Du kan också lägga till mig om du vill! Ha det bra! :)

2010-08-12 @ 13:37:07
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! =) Lägg till mig och när du gjort det så säger du till så lägger jag till dig. =)

2010-08-12 @ 15:20:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0