Onsdag

Förlåt för min dåliga uppdatering de två senaste dagarna, har haft mycket jobb och annat att göra.

Idag började jag min dag vid 7, åt 2 finn crisp med skinka och tomat på. Sedan åkte jag till jobbet vid 9. Jag och några andra gick ut och åt på lunchen. åt fiskpudding med sallad till. hur god som helst! Efter det åkte jag tillbaka till jobbet och jobbade till klockan blev 5. Kvällen har jag spenderat med två kompisar i tylösand, vi har suttit i sanden i tylösand och lyssnat på när Roxette har haft genrep inför sin konsert. mysigt!



Så ska jag sova, upp och jobba tidigt imon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men eller hur :) Om jag blir för hungrig hade jag tänkt varva med lite grönsaker också. Sen finns det ju bars som bara är 200 kalorier så om man räknar lite så går det faktiskt att äta två såna om dagen om man vill, haha. Gå in på naturdiet.se så finns det lite tips :)

2010-08-05 @ 07:04:34
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: karin

fin blogg !

2010-08-12 @ 10:40:21
URL: http://kaeris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0