Skit start

FAAAN!
Åh vad jag kan bli arg på mig själv. Jag är Sveriges tröttaste morgon människa och jag hatar det verkligen. Idag skulle jag ta bussen hem till mina föräldrar, bussen gick vid 08.05 sen tar den 3 timmar. Bara det att när jag vaknar så har inte klockan ringt.. så då tänkte jag glatt för mig själv " vad duktig jag är som vaknar innan väckar klockan ringer klockan 7" så reser jag mig och kollar klockan som står på 10.36 !!!! jag har alltså försovit mig 3,5 timme och inte ens hört när väckar klockan ringt imorse.

Känns som att hela dagen är förstörd när man har sovit sig, jag minns inte ens senast jag sov till halv 11 senast.
Nu ska jag ta morgon shaken och försöka ta igen lite på denna dagen.

Hoppas ni har haft en bättre morgon än jag ( jag kanske borde fundera på att kontakta en hypnotisör som tar bort min morgontrötthet)



såhär ser jag nog med ut på morgonen.
Brukar ni försova er?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0