Onsdagen den 1 december

Hörrni! snart är det jul! har ni köpt några julklappar ännu? Nää inte jag heller.. får nog bli det till helgen.

igår var jag frösen som en istapp.. hade inte sovit så mycket så det var nog därför. När jag kom hem från jobbet så lagade jag middag. sen ställde jag mig i duschen i en halvtimme med sjukt varmt vatten på. Sedan på med mjukis byxor och en stickad tröja och så la jag mig under duntäcket och somnade. Dock vaknade jag av att något borrade i lägenheten över mig, klockan halv 7 på morgonen! VEM FAN BORRAR KLOCKAN HALV 7?? jag hade med velat vara så morgonpigg som min granne. lyckost.

Idag blir det jobb och sedan hem till en polare och käka middag. som vanligt. varje onsdag. :)


Dagens mat såhär långt:
Frukost: En skål med fullkorns crunchy och mjölk
Lunch: Rester sen middagen, makaronipudding.
Mellanmål: 1 kopp te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0