Dag 34 Träning

Idag har jag varit duktig och varit på gymmet började med att springa 20 minuter på löpbandet.. Då kom jag och tänka på när man gick i grundskolan, 8 och 9an då hade vi alltid ett löpningstest  2 gånger om året som var på 1200 meter. sprang man över 15 minuter så fick man IG. Det där testet var nog det värsta med hela skolgången.. Att veta att man skulle komma sist och behöva gå mer en hälften av vägen.. jag kom ihåg att jag brukade komma i mål på 13 minuter. men IDAG när jag sprang på löpbandet så kollade jag tiden efter 1200 meter och det stog på 9:50 vilket hade gett mig vg om jag hade sprungit så snabbt i 8-9an det är nästan så jag vill ringa min gamle gympa lärare och säga det till honom.. så efter 20 minuter på löpbandet var jag väldigt stolt över mig själv :D

Fortsatte med maskiner på gymmet 50 minuter :)
Så idag blev det träning i 70 minuter.



Kommentarer
Postat av: Human

Fortsätt kämpa och vara stolt över dig själv :)

2010-03-09 @ 20:55:41
URL: http://human.wblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0