Dag 35 Middag

Jag har inte hunnit inhandla laktosfritt i mitt kylskåp så nu när jag skulle laga middag så insåg jag att jag har princip inget som jag kan laga.. Fick bli en kött bit och blomkål, gurka,paprika och cocktail tomater, riktigt tråkig middag. Får ut och handla snart så jag kan börja äta ;)


På gårdagens fråga blev resultatet att  53 % av er tränar 2-3 gånger i veckan ! vad duktiga ni är, sådär duktig vill jag med vara, försöker att hinna med att träna så ofta! :D

20 % av tränar varje dag !! herregud, hur orkar ni tänker jag  ;) ni är ju skit duktiga.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill man ha en kändiskropp måste man träna minst en h om dagen, dock inte alltid hårdträna.

2010-03-11 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0