Dag 39 vägning

Åh, vilken toppen start på dagen det blev när jag ställde mig på vågen och tog fram måttbandet :D

Nu ska ni få höra ;)

Vikt: 55,9 ( minskning med 0,7 kg!!)
Midjemått: 70 cm ( samma som tidigare)
Lår: 51 cm ( minskning med en cm)
Arm: 30 cm ( 30 cm ( samma som innan)
Rumpa: 98 cm ( första gången jag mätte det)


jag är jätte nöjd :D har inte vägt såhär lite sen jag träffade min pojkvän för tre år sedan, när vi hade varit tillsammans ett tag så vägde jag 63 kilo.. men nu är jag tillbaka igen! :D

Sammalagt har jag minskat 2,1 kilo, 8 cm i midja, 2 cm runt låret och mitt bmi har gått från BMI 23 till 22 :)

För övrigt är 0,7 kg på en vecka det mesta jag har gått ner sen jag startade bloggen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå duktiga du, vill också ligga där men de lär väl aldrig hända :P men jag hoppas!

2010-03-14 @ 15:22:40
URL: http://pasdieten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0