Dag 42 Läsarfråga

Fick nyss en anonym kommentar från en som ville ha alla mått på recepten jag skrev :)

jag har tänkt på det med, men dessvärre så gillar jag att exprementera i köket och häller mest i lite som jag vill :D lite mjölk, lite grädde, och sen hittar jag något mer som jag vill ha i och öser i det. men recpetet som jag lagade ikväll ska jag väl kunna tänka ut hur jag gjorde :P

25 g smör
2 msk mjöl
2 dl grädde
4 dl mjölk
en halv kyckling ( köpte färdig grillad)
krydda sedan som du själv tycker är gott..
jag hade rätt så mycket curry och chili i, gillar stark mat och så är det bra för matsmältningen :D

tycker du om paprika och lök så är det med jätte gott att ha i!

hoppas du är nöjd med svaret :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, tack så mycket :)

2010-03-18 @ 11:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0