Dag 46 vägning

Nu kan jag sluta oroa mig, för nu har jag vägt mig :P det blev ingen viktuppgång. puuuh

såhär gick det:

Vikt: 55,4 ( minskning med 0,5 kg)
Midjemått: 68 cm ( minskning med 2 cm)
Lår: 49 cm ( minskning med 2 cm)
Arm: 29 cm ( minskning med 1 cm)
Rumpa:  97 cm ( minskning med 1 cm)
BMI: 21


Voila :D lika nöjd denna veckan. Slutade med laktos för 2 veckor sen och sen dess har jag rasat 1,2 kg :D Det konstiga är att i början gick det jätte sakta ner i vikt, nästan ingenting och nu går det jätte snabbt. brukar det inte vara tvärt om?

Sammanställning:

Vikt från början: 58 kg har alltså minskat med 2,6 kg
Midjemått från början: 78 cm har minskat med 10 cm
Låren var 52 cm från början och har minskat med 3 cm
Armen var 30 cm och har minskat med 1 cm
Rumpan började jag mäta förra veckan och har sedan dess minskat 2 cm
Mitt bmi har minskat från 23 till 21


Nu måste jag bara börja fundera på vilken siffra jag vill ner till, tycker 50 kg låter så lite, men för min längd så är det egentligen inte lite. så fort min praktik är över ska jag försöka börja träna ännu mer iaf, måste ju bli vältränad till vårruset i maj. Men som sagt jag stannar nog när jag är nöjd. När tycker ni jag borde sluta ? ( tänker inte göra det nu )


ja ni får gärna skratta åt mina långa tår ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0