Dag 51

Hej! och förlåt för skit dålig uppdatering.. har inte haft tid. och nu mitt i natten så har jag hittat en lucka. Är precis hemkommen från en fest.. Ikväll blev det alkohol och mycket dans :) Höll mitt löfte om att inte röra något av alla chipsen och popcornen som fanns. Dock var festen väldigt tråkigt så åkte hem tidigare där ifrån.

Denna veckan tycker jag att allt har blivit lite avigt, har ätit ute två gånger och varit bortbjuden på middag en gång. Då är inte så lätt att få maten att vara hälsosam. men ska försöka bättra mig nästa vecka, blir nog inget minus denna veckan på vågen iallafall.

Imon väntar jobbet på mig men ska försöka bli bättre på uppdatering än idag!

Nu ska jag sova. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0