Läkaren

usch då.. det här blev inte alls bra. eller det började bra. Hon sa att mina blodvärden var jätte bra, att jag inte hade något infektion i kroppen, ingen IBS.. sen kom vi till det dåliga. Jag är laktosintolerant, så nu blir det laktosfritt i hela kylskåpet och ska även gå och införskaffa mig tabletter som ska finnas på apoteket så att man kan äta vanlig mat..och så var det där med gluten också.. hon kunde inte svara på det riktigt, men prov svar låg precis på gränsen.. så jag ska dit en gång till om 2 månader och ta om det blodprovet. då ska hon säkert kunna säga om jag är det. usch det räcker väl med laktos eller, tycker det är jobbigt som det är. vill verkligen inte vara gluten också.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Det var bland det värsta jag har varit med om men jag överlevde och nu vet jag ialla fall att jag inte har något magsår eller liknande, så det är skönt ialla fall :)



Usch då, men skönt att veta vad det är ialla fall och att man kan göra något åt det :)

2010-03-24 @ 15:33:00
Postat av: Jenny

Nej vad tråkigt!! :( Måste väl ändå vara bra att du har fått svar på det nu så du inte behöver gå och ha ont i magen i onödan :) Kram

2010-03-24 @ 16:34:43
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Anonym

oúh hoppas du inte är gluten också. jag ska till läkaren imorgon för att kolla min mage :/ så vi får se vad det är för strul med magen. verkar ändå rätt vanligt, tur att det finns sådana där tabletter. ett ljus i tunneln iallafall!

2010-03-24 @ 20:27:31
URL: http://weightlosswarrior.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0