Vår ruset

Jag har många gånger pratat om att springa någon form av spring tävling, inte här i bloggen men med mina nära och kära. OCH NU BLIR DET AV ! :D ska bli jäklar roligt och jag längtar redan nu som en galning..


Det heter vårruset och hålls den 5 maj i växjö, det är ett tjej / kvinno löp som hålls i olika städer runt om i hela Sverige, år 2009 deltog hela 144 000 kvinnor :D girl power! Det är 5 km långt, vilket inte är så långt men det blir en utmaning ändå och det ska bli så jälkar roligt.. nu från och med nu ligger jag och svärmor i hårdträning till vår ruset den 5 maj, wish me luck!


vill du med springa? isåfall gå in på www.varruset.se och anmäl dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0