Biggest loser sverige

Var det någon mer än jag som såg det igår? De är så grymt duktiga allihopa. Har tittat på detta program ända sedan start så det var fantasktiskt kul och se hur det gått för dem. Vissa såg ut som helt andra personer.




Typ den här snubben, Rune. känner ni igen honom före och efter? nej inte jag heller. känns som en helt ny människa. Från 130 kg till 80,6. Fy fan vad bra! ( förlåt svordomar) Han var den som vann Hemma tävlingen. Alltså den som hade åkt ur programmet som gick ner mesr hemma. Grattis till det, det förtjänar du.



Och så har vi vinnaren, KF.. har ni hört hans tränings schema som han hade hemma? helt sjukt vad duktig han är.
Denna intervjun hittade jag på Katrin Zytomierskas blogg:

KF är du hungrig?

Jajemen. Ha ha ha... närå jag är ganska så mätt.

Har du svullat något alls?

Inte under programmet, men efter har jag... Neä fan...

Säg nu. Skit i att Mårten (tränaren) sitter här.

Okej... Jag har ätit en pizza.

Hur känns det att vara normalbyggd?

Det känns härligt. Att kunna göra det som andra gör.

Hur menar du?

Att kunna gå in i vilken vanlig affär som helst och köpa vad som helst. Innan fick jag handla kläder i USA och då köpte jag alltid ett plagg som passade mig då och sen två stycken plagg i mindre storlek för att man har ju alltid önskat att gå ner.

Hur har du kunnat bli så tjock?

Jag var elitidrottsman och då kunde jag äta hur mycket som helst. Sen blev jag skadad men slutade inte att äta.

Så du har inte tryckt skitmat och coca cola varje dag?

Inte alls. Jag har inte ätit onyttigt utan för mycket. Typ 600 gram lax till middag.

Vilken diet har du hållt?

Lågkaloridiet.

Vad är det?

Jag äter inte mer än 1000 kalorier per dag.

Oj! Det är ju omöjligt. Då har du gått runt hungrig hela dagarna.

Inte alls.

Vad har du ätit? Berätta om en vanlig dag.

Frukost: Två stycken Wasa-knäcke med skinka och lättost. En skiva tomat eller gurka.

Mellanmål: Frukt (allt utom banan)

Lunch: 1 st potatis, 200 gram lax, broccoli i mängder

Mellanmål: Frukt (allt utom banan)

Middag: Ett par matskedar quinoa, kycklingbröst (2 filé), fettfri kvarg med tacokrydda och sallad. Alltid sallad!

Sen har du tränat?

Fyra pass om dagen.

Å fan! Berätta.

04.00 Springa en mil

12.00 Springa en mil

16.00 Gruppass

20.00 Springa en mil

Wow!

Jag har varit motiverad.

Vad är planen för framtiden?

Jag kommer att fortsätta att träna. Både på gym och så har jag gjort comback i Kareby.

Vad är det?

Isbandy.

Kul.

Ja!

Är din tjej glad att du gått ner 75 kilo?

Ja, det är hon!

Ligger ni varje dag nu?

Typ.

Skönt. Blir det fest ikväll?

Mårten snackar om att dra till gymet.

Kan jag få bjuda på lite glass?

Nej, tack.

Vad ska du göra med pengarna?

Resa lite. Till USA, Florida med familjen blir det. Vi hyr ett trevligt hus där.

Ska du inte köpa någon pryl?

Jag har redan köpt en klocka, en IPad och kläder i storlek 34!

Wow! Vad hade du innan?

44.

Har du köpt något till din tjej?

Jag bjuder henne på resan.

Men skulle du inte du fria om du vann?

Jag ska göra det.


Mer inspiration än från de här två grabbarna hittar man nog inte.


Kommentarer
Postat av: jasmine

Helt galet vad duktiga de är! Och att springa sådär många mil på en dag. puh, hur hinner man ? :P

2010-11-24 @ 11:32:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0