Godmorgon

Jag hoppas ni är vakna? såhär länge får man inte sova ;)

Håller på att värma min lunch så passar på allt blogga under tiden.  idag ringde klockan vid halv 9, skönt att få lite sovmorgon. Gjorde mig iordning och åkte till jobbet. Åt frukost här och nu har jag suttit med massa fakturor fram tills nu då det är dags för lunch.

Dagen matintag hitills:

Frukost: En stor kopp te och 2 grova mackor med kokt medwust
Lunch: Gulaschsoppa ( stavning) och ett stort glas vatten.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jasmine

ja jag vet inte...Känns lite gran som att man inte har något liv om man tränar sådär mycket. :P

2010-11-24 @ 12:59:00
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0