Godmorgon

Jag förstår inte vad som hänt med mig. Har alltid varit en nattuggla. men två nätter på rad har jag somnat som en stock klockan 12??? det är inte likt mig, verkligen inte likt mig. men det gör inte mig något, dock är jag lika trött som vanligt på morgonen och får släpa mig upp ur sängen.

Igår blev det middag hos en vän. Hon bjöd på Pasta, italiensk pasta sås, mozzarella sallad och vitlöks bröd, ramlösa till det och efter maten blev det några bitar choklad. Ingen hälsosam middag va? näää.

Idag blir det jobb mellan 10 och ca 18.. Efter det bär det av in till stan och göra lite inköp till företaget och så handla mat. Efter det så kommer två manifika vänner till mig och käkar och myser. Det ser jag fram emot.


Pojkvännen ringde... vi ska ut och äta på restaurang imon? inte ofta man blir utbjuden så.. man borde nog välja det dyraste på menyn imon då? Nej så dum ska jag inte vara. men kul ska det bli!


Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0