Julmys!

Nu har jag julkänslor! Utanför mina föräldrars fönster är det 50 cm snö och igår var det julskyltning. Dock var julskyltning rätt dåligt. När jag var liten så var det alltid så mycket folk så man inte kunde ta sig fram, och saker som man kunde köpa eller smaka på över allt. igår var det max 15 olika stånd där man fick glögg i alla. Inte riktigt lika kul, men lite julkänslor fick man iallafall.

Igår blev det även en riktigt lång promenad men pojkvännen och efter det var vi ute och gjorde snölykta och spelade snöfotboll.


Dagens mat såhär långt:
Frukost: 1 stort glas vatten, 1 frökuse med ost och smör, 1 morot.

Nu har jag 134 blogginlägg på bloglovin och läsa igenom, lär ta ett tag.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0