Så mycket bättre, när vi är tillsammans.

Godmorgon på er!
Igår kväll blev det rätt sent. Efter jobbet gick jag och handlade mat och sedan fort hem för att laga maten. Efter det kom en kompis till mig som jag bjöd på middag. det blev spagetti bolognese med fullkornspasta. Efter en stund droppade ännu en kompis in som hade med sig efterrätt, glass och fruktcocktail. vilket jag inte ätit på flera år! så lampan släktes väl vid halv 2 igår kanske.

Idag är det fredag och helg om några timmar. har börjat dagen med en stor kopp te, om en stund blir det lunch och då ska jag äta rester sen igår. sen blir det jobb till 3 och sedan hem och tagga inför restaurang besök med killen ikväll.

blir nog en bra dag,
Hoppas ni med får det.
kram

Kommentarer
Postat av: jasmine

Hej, jag hittade din blogg när jag googlade på "kilokalorier i mat" :P Så fastnade jag här en liten stund och läste. Måste bara säga att det är imponerande hur du orkar engagera dig när det gäller mat och motion. Alla fall av det man har att läsa på bloggen. Vet inte hur lång du är, men det verkar inte som att du gör det för att du måste bli smal, utan för att du vill det och för att du vill äta sunt och motionera. Det tycker jag är bra! Jag har själv precis insett hur viktigt det är. Har aldrig räknat kilokalorier och sånt, förens för någon vecka sedan, då jag upptäckte att jag äter långt mycket mer än jag borde. (jag är inte tjock, har ett bmi på 19,8) Och jag förstår ju att om jag fortsätter äta som nu så kommer jag bli tjock en dag.



Ursäkta att jag skrev en så långt komentar till dig. Jag kände bara att det du skriver i din blogg likaväl kunde ha varit jag om ett tag när jag börjat ta hand om mig själv. Och ja..jag vet inte. Ta hand om dig, och se till att inte låta viktminskningen gå överstyr..

2010-11-20 @ 13:47:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0